Zimní aktivity – Běžecké trasy

Trasa Buď fit – Délka trasy 8 km

* nenáročná trasa, vhodná i pro rodiny s dětmi

Z centra ŠM (720 m n.m.) – od pošty – přes bílý most – vpravo městským parkem – k restauraci Labužník – stále proti proudu Labe – kolem adrenalinového parku Yellow Point –  k lanovce na Medvědín – dále k srubu KRNAPu – pokračuje tzv. Harrachova cesta  do Labského dolu (892 m n.m.) – trasa končí u Malého labského vodopádu.

Špindlerův Mlýn – Horní Mísečky – Délka trasy 8 km

* náročná trasa (stoupání)

Z centra Špindlerova Mlýna (Bílý most) – vpravo podél řeky Labe – restaurace Labužník – vlevo lesní cestou – Hotel Montana – Hotel Vojenská zotavovna Bedřichov – po červené turistické značce – restaurace u Medvěda – vpravo po upravené běžkařské trase kopcem Medvědín – Horní Mísečky na bufet Stopa – po červené turistické značce – KRKONOŠSKÁ MAGISTRÁLA – centrum Špindlerova Mlýn.

Horní Mísečky – Janova Hora – Rovinka – Délka trasy 15 km

* nenáročná

Horní Mísečky (bufet Stopa) – běžecká trasa Janova Hora (lesem) – Rovinka – Třídomí – údolí Labská (Krausovy boudy) –  pod Harrachovou skálou – Horní Mísečky

Horní Mísečky – Rovinka – Špindlerův Mlýn – Délka trasy 14 km

* nenáročná trasa

Horní Mísečky (bufet STOPA) – běžecká trasa Janova Hora (lesem) – Rovinka – Třídomí – Pod Šeřínem – nad hotelem Clarion – Labská vyhlídka – Špindlerův Mlýn

Závodní běžecké tratě Horní Mísečky

K závodním okruhů se dostanete lanovkou na Medvědín a krátkým sjezdem po žluté a červené turistické značce na Horní Mísečky
Závodní běžecký okruh – 1,5 km
Závodní běžecký okruh – 2 km
Závodní běžecký okruh – 3 km
Závodní běžecký okruh – 5 km
Závodní běžecký okruh  – 7,5 km
Závodní běžecký okruh – 10 km Svážnice ke střelnici –  2 km Svážnice do Labského dolu  -2,5 km

Běžecké tratě Svatý Petr

Z centra Špindlerova Mlýna (Bílý most) – kolem pošty – hotel Lomnice – vpravo Česká hospoda – podél Dolského potoka – Skiareál Sv.Petr – lanová dráha Pláně